Tuesday, November 2, 2010

ေရာက္တတ္ရာရာ

ကဲ...ဆိုၿပီးေတာ့စမယ္ဗ်ာ




 က်ေနာ္တို႔ရဲ႕   မဟာႏိုင္ငံေတာ္ႀကီးမွာျဖင့္  ႀကီးက်ယ္ခန္းနားတဲ့ ေရြးေကာက္ပြဲကို က်င္းပေတာ့မယ္ ဒါလူတိုင္း သိၿပီးသားပါ မထူးဆန္းတဲ့ကိစၥပါ ဆိုေတာ့ကား က်ေနာ္ကထူးဆန္းတာေျပာမလို႔လား မဟုတ္ပါဘူး.. သူတို႔က လည္းသူတို႔ တာ၀န္အရ လုပ္ၾကမွာပဲ ကဲ က်ေနာ္တို႔ကေရာ က်ေနာ္တို႔တာ၀န္ အရဆန္႔က်င္ၾကပါ တယ္။  ဒါ ေပမယ့္မေအာင္ျမင္တာ ေသခ်ာပါတယ္။ က်ေနာ္ျဖစ္ေစခ်င္တာကေတာ့ ဒီစစ္အုပ္စုရဲ႕   အကြက္ကိုက်ေနာ္ တို႔တြက္မိဖို႔လိုပါတယ္ ေသခ်ာတာကေတာ့ ေရ ြးေကာက္ပြ ဲၿပီး တာနဲ႔ ၇ ရက္အတြင္း သမၼတ ဆိုတာျဖစ္လာပါ ၿပီေနာက္ တဆင့္အေနနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ခ်စ္လွစြာေသာ အတိုက္ အခံေတြကို ေသဒဏ္ဆိုတဲ့ျပစ္ ဒဏ္မ်ဳိးေတြနဲ႔ အပီအျပင္သမေတာ့မွာပါ။


ဒီေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကဘာေတြ ျပင္ ဆင္ၾကမလဲ ျပင္ ဆင္စရာေတြအမ်ားႀကီးပါ။ နယ္ စပ္ကိုထြက္ မလား မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး ဘာလို႔ဆိုေတာ့ အုပ္ေရာေရာ ေက်ာက္ေရာေရာနဲ႔ ေပ်ာက္သြားမွာမို႔လို႔ပါ ။ ဒါ ဆိုတတိယ ႏိုင္ငံထြက္ မ လားပိုဆိုးပါ တယ္။ က်ေနာ္ေတြ႔သေလာက္ ေတာ္လွန္ ေရးနယ္ေျမ ကိုျပန္ မေရာက္ တာ မ်ားပါ တယ္ က်ေနာ္အ ၾကံျပဳခ်င္တာ ေနၿမဲအတိုင္းဆက္ တိုက္ ပါ ၊ လုပ္ ၿမဲအ တိုင္းဆက္သြားပါ၊ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုအားေမြးပါ။ နီးစပ္ရာကို ကိုယ္ ့အားအျဖစ္  စုပ္ ယူပါ။

က်ေနာ္အျမင္ အရ အခုမွရန္သူကို ပိုတိုက္ လို႔ေကာင္း သြားတာပါ ။ ဟိုမ ေရာက္ သည္ မေရာက္  ရန္သူကို တိုက္ ရတာထက္ စာရင္ တိက်တဲ့ (တိုက္ ကတ္ရွိတဲ့) ရန္သူကို တိုက္ ရတာပိုလြယ္ပါ တယ္ အခုဆိုရင္ သူ႔ႀကိဳးနဲ႔ သူ႔လည္ ပင္းကို ဂြင္းျပန္စြပ္ေန ပါၿပီ က် ေနာ္ တို႔ ဘက္ က ေန ၿမဲအ တိုင္း ေတာင့္ခံၿပီးေနဖို႔ပဲ လိုတာပါ ။

ဆက္ လက္ေဆြ း ေႏြးပါ ဦးမည္                       ၾကခတ္(ရင္း-၈)



No comments:

Post a Comment